загрузка...
татарская

НАРОДНЫЕ ТАНЦЫ - ТАТАРСКАЯ

(01:15}

ВИА Волга-Волга - Татарская-2

(03:22}

Сказки мусульманских народов мира - Татарская. Мудрый старик.

(06:44}

Шаймуратова Эльвира - Красивая песня)))) Но татарская))))

(03:32}

Татарская))) - Мама мне её в детстве пела ...

(02:54}

фольк группа (рук. Геннадий Макаров, Лидия Ахметова) г.Казань - Атландым атнын биленэ. Походная татарская казачья нагайбакская песня. Записана в Касселе в 1978 году. Музыкальная и поэтическая обработка Макарова Г.М.

(04:01)
Атландым атның биленә
Чыктым Кытай җиренә,
Кытай җирләре тар икән,
Без бәхетлеләр икән.

Әйдә дисең, калма дисең,
Мин синең атың мыный;
Эндәшмәслек сүзләр әйттең,
Мин синең әтың мыный.

Җамансылыйым, җирсейем,
Җатып җирләр иснейем;
Җатып җирләр иснейем нә
Җаңгыз башым нишлейем.

Татарская Молитва - Бер Аллам, Сина ышанам

(03:29}

Татарская Народная Песня - Беренче Мәхәббәт

(02:24}

АЛСУ - Татарская народная песня "Шәл бәйләдем."

(03:23}

крымско-татарская лезгинка - качает)))

(04:18}

Группа Татарская, званiя не знаю, так что не спрашивайте "Як це шо таке!?" - Пора Домой (Сектор Газа Cover)

(03:07}

Modern Talking - Cheri Cheri Lady (Татарская версия)

(03:48}

Детская - Татарская песня

(02:01}

Зарема Бекирова - Эбабиль (крымско-татарская песня о ласточке)

(04:45}

Малика - ДЛЯ ДУШИ- - Татарская песня _Йорэк сере_

(05:14}

Татарская плясовая - Залида

(03:19}

Алмаз & Айдар Юнусовы - Яшик бу доньяны яратып!(татарская)

(04:06}

Татарская песня - Мин эзләдем даладан, син эзләден каладан...

(02:55}

DJ Elf - Бас кызым... (Татарская народная)

(02:30}

№ - грустная татарская песня

(04:29}

Радик Юлъякшин feat Ляйсан - Йыханга осорбоз (татарская)

(03:47}

Татарская - Эрнулэргэ тузэ икэн йорэк(минус)

(04:49}

Иркэ - татарская

(03:52}

Татарча жыр Татарская песня Матур Красивый Кунелле Мон Елмай Шатлык Бэхет Ярату Мэхэббэт Сою - Динар Асылгареев - БЕР ЕЛМАЮ (суз.Гульфия Шакирова, кой.Наиль Сулейманов, аранжир. Рустем Гатауллин, свед.Алмаз Юнусов)

(03:56}

татарская частушка - про колхоз

(06:15}

крымско татарская_Yeshil Ada - Osman Pasha

(01:31}

татары - Татарская

(03:10}

КРАСИВАЯ ПЕСНЯ!!!ТАТАРСКАЯ - Матурлар..........

(03:17}

DJ_Elf - бас кызым апипа (татарская плясовая)

(02:48}

Татарская песня - Буздяк

(03:47}

Лариса Шакирова - Татарская жена

(04:04}

татарская про свадьбу... - Кызым туе-свадьба дочери

(05:11}

Татарская - народная танцев музыка

(03:21}

Верка Сердючка "Чита Дрита" - татарская версия

(02:44}

татарская народная песня (А. Авзалова) - И, дусларым, дусларым

(01:54}

Татарская - Яфраклар коела

(03:29}

татар кыз - Татарская

(05:21}

Неизвестен - Три дочери (татарская сказка)

(03:27}

♫Крымско-татарская - Хайтарма

(02:49}

Крымско-татарская песня - Ey,guzel Qirim

(04:15)
Алуштадан эскен еллер
Юзюме урды.
Балалыкътан оськен ерлер
Козюме тюшти.

Багълама:

Мен бу ерде яшылмадым,
Яшлыгъыма тоялмадым,
Ватаныма асрет олдым,
Эй,Гузель Къырым.

Багъчаларнынъ мейвалары
Бал иле шербет
Сувларынъны иче-иче
Тоялмадым мен.

Багълама:

Бала-чагъа Ватаным деп,
Козъяшын тёке,
Къартларымыз эллин джайып
Дувалар эте.

Татарская Психоделическая - Килен тошкэндэ

(03:50}

Татарская - Sina gyna(для моей самой нежной, доброй, любимой девочке!!!Я люблю тебя родная

(03:43}

(Татарская песня)Эльмир Газизуллин - Яна ел белэн туганнар,Яна ел белэн дуслар!!!

(04:08)
Кар-бураннар ера-ера,
Елмая колеп.
Таудай шатлыклары белэн
Яна ел килэ.

Яна ел белэн, туганнар,
Яна ел белэн, дуслар,
Яна ел белэн, куршелэр,
Яна ел белэн.

Яна елда яна жырым
Янгырасын эле.
Кунеллэрнен шатлыклардан
Молдрэмэм эле.

Яна ел белэн, туганнар,
Яна ел белэн, дуслар,
Яна ел белэн, куршелэр,
Яна ел белэн.

Яна елнын кар чэчэклэр
Тирбэлеп оча,
Яна елнын назлы жиле
Иннэрдэн оча.

Яна ел белэн, туганнар,
Яна ел белэн, дуслар,
Яна ел белэн, куршелэр,
Яна ел белэн.

Яна елнын ак карлары
Доньяга тулган,
Ак бэхетлэр ак бэз булып,
Талларга кунган.

Яна ел белэн, туганнар,
Яна ел белэн, дуслар,
Яна ел белэн, куршелэр,
Яна ел белэн.

татарская - ин якын кешем анием

(03:33}

Ренат Ибрагимов - Бас кызым апипя (татарская народная)

(04:17}

это просто татарская музыка - оригинал:"Сул кулымда ал балдак"Алсу Абельханова

(04:10}

DJ Said S - Татарская дискотека это круто!!!

(52:55}

Сказки мусульманских народов мира - Татарская. Горе.

(08:32}

Татарская Национальная Музыка - Беренче Саф Мэхэббэт (минус)

(02:26}

Гузаль Уразова - Гашыйк итэпь сакла син (Remix)-татарская песня

(03:41}

Татарская народная - Колыбельная

(01:42}

Татарский курай. (Курай - татарский национальный музыкальный инструмент.) - Тэфтилэу. (Татарская народная мелодия.)

(03:53}

! Татарская песня за колючкой - !!! Высокий татарин...

(02:59}

Татарская народная - Суда, Суда ( Моя Бабушка поет все время именно эту песню, епт)

(02:30}

Татарская - КУБЭЛЭК (минус)

(02:37}

ыыыыыы - татарская народная :)

(01:36}

татарская - Мин сине яратам

(03:46}

Шаймиев И Ельцин - Татарская водка

(01:02}

Алим Алиев (вокал) Эдем Алиев ( бэк вокал)(крымско татарская музыка) - Багъчаларда кестане

(02:51}

Крымско-Татарская!) - Хайтарма

(01:08}

Татарская - Знакомства

(07:38}

диджей АЛИ - татарская дискотека "KURAY MEGA DANCE"

(02:31}

Татарская песня - Ак каеннар

(03:08}

Татарская - Я татарин

(03:20}

татарская певучая - Kunelemne biladen

(02:07}

Libertas-татарская группа - ....*классная песня...*

(04:09}

Татарская плясовая - Биибез) эйдэгез) без риза)

(07:01}

Rinrec - минусовка татарская

(03:38}

Татарская национальная музыка - Бию кое (плясовая)

(05:24}

Мин синэ Яратам - •Татарская песня•

(04:15}

Татарская - Я люблю вас девочки ( музыка 80-х )

(03:58}

Эльвира Хаматнурова татарская башкирская - Хатлар килсен (минус)

(02:25}

Татарская - Мин сине яратам

(03:05}

татарская - мин яратам дусларымны

(02:50}

МАЛЕНЬКАЯ ТАТАРСКАЯ ПРЕЛЯСТЬ Рима - кунелде кояш

(02:20}

Эдем Ибрагимов 5Zip - Татарская кровь

(02:59}

татарская - есть о чем подумать

(03:38}

ТАТАРСКАЯ - Татарские Частушки свадебные

(03:36}

татарская клубная - шулай булсын..

(02:44}

Татарская народная - Эх,тала-тала

(02:42}

Сак Сок - Эх Тала-Тала(народная татарская песня)

(03:29}

Чулпан Хаматова - Сова Ябалак (Татарская народная сказка)

(02:24}

Моя любимая песня татарская,просто обожаю ее))))) - син булмагач (аерылдык язларда)

(04:34}

Туган Як аахахаха :D - Туган як (татарская песня)

(03:43}

татарская плясовая - хит на протяжении 2012 лет

(07:03}

татарская - 30 лет

(04:05)
Кояш яктыртты офык
Иртә өзеп чыкты {минем, ю} татлы йокы
МИН уянды мин {үткән, булды} поражён
Сизде елларга зыян
беренче тапкырда мин күрде дөнья
беренче тапкырда мин булды аларга согрет
Еллар сизде хоть мин һәм бабай түгел
бүген утыз ел

шул көндә таптылар минне дөньяда
шул көндә инәләрдән бирле мин киенгән
шул көндә җылы сезнең мин согрет
Мин бүген утыз ел
шул көндә әйтәм юности сәлам
шул көндә мин өлгерүдә алам билет
шул көндә һәм аракы зарарда түгел
Мин бүген утыз ел

Кояш тулып керде зенитта
Музыка минем колакларда шалтырый
сагышлар түгел һәм хәтта эшләмә күренеш
Һәр нота мин сөйләшә
МИН куллап капшап тапты үз кесә
Ул мин сиздереп куйды нәрсә мин булам исерек
Сөйләшә мин көн тотын абзый
ышкылап тиш стаканнан яхшырак

шул көндә таптылар минне дөньяда
шул көндә инәләрдән бирле мин киенгән
шул көндә җылы сезнең мин согрет
Мин бүген 30 ел
шул көндә әйтәм юности сәлам
шул көндә мин өлгерүдә алам билет
шул көндә һәм аракы зарарда түгел
Мин бүген 30 ел

Кояш төште офык артыннан
Өйдә мин янында стаканнар чың
Җыелдылар дуслар бөтенесе яклардан бирле
Дус уеп керт магнитофон
МИН ия булам хаклы бүген эчәргә
МИН ия булам хаклы бүген яшәргә
МИН ия булам хаклы барлыгы онытырга турында
Әйе нигә анда сөйләшергә

шул көндә таптылар минне дөньяда
шул көндә инәләрдән бирле мин киенгән
шул көндә җылы сезнең мин согрет
Мин бүген утыз ел
шул көндә әйтәм юности сәлам
шул көндә мин өлгерүдә алам билет
шул көндә һәм аракы зарарда түгел
Мин бүген утыз ел

шул көндә таптылар минне дөньяда
шул көндә инәләрдән бирле мин киенгән
шул көндә җылы сезнең мин согрет
Мин бүген утыз ел
шул көндә әйтәм юности сәлам
шул көндә мин өлгерүдә алам билет
шул көндә һәм аракы зарарда түгел
Мин бүген утыз ел

НАИЛЯ ЗАИТОВА - ЭХ АЛМАГАЧЛАРЫ(ТАТАРСКАЯ ВЕСЁЛАЯ НАРОДНАЯ ПЕСНЯ)

(03:57}

Татарская сказка - Шурэле (цензура)

(34:02}

Находчивый джигит - [Татарская народная сказка]

(12:29}

Инструментальная музыка - Красивая татарская мелодия

(03:09}

Шакур - Красивая татарская песня

(04:11}

ПУМА - лето идет(татарская)

(03:48}

ТаТаРсКаЯ ЖаРрРрА!!!)))) - Юк СиН МиНа ТиНеМ...

(04:09}

Ю. Савичева "Высоко - татарская версия

(04:46}

татарская песня - Эльмира

(03:28}

прикол - где ты (Татарская версия)

(00:47}

татарская народная - Помидорка

(03:52}

клубная татарская - Без названия

(03:33}

Рената Литвинова И Сергей Шаку - Татарская народная сказка "Гульчечек"

(12:29}

Barcode Brothers - Fleute(Татарская музыка-Курай)

(04:46}